Aktualności

Piątek, 2020.01.10

Odświeżona szata graficzna opakowań płatków marki Halina

Nowy rok to okazja do dużych zmian, również dla nas. Dlatego też zmian doczekała się stylistyka opakowań płatków owsianych zwykłych, górskich oraz błyskawicznych, a także płatków ryżowych i jęczmiennych marki Halina. Zaprojektowane zostały z nowoczesnym i barwnym zacięciem, tak aby przyciągać większą uwagę konsumentów. Produkty z odmienioną szatą graficzną znajdują się już na półkach sklepowych.

W ofercie naszej marki Halina, oprócz płatków, znajdują się także różne rodzaje ryżu, kasz, warzyw strączkowych i mieszanek ziaren. Różnorodność oferowanych produktów pozwala na przygotowanie pełnowartościowych posiłków, nadających się zarówno na poranne śniadanie, sycący obiad czy lekką kolację.

Stara-nowa wersja

Największą zmianą jest odmieniona kolorystyka opakowań – błękit zastąpiła biel oraz miodowy odcień żółtego. Kolor przewodni oraz ilustracje przedstawiające dania, przypominają letnie, słoneczne dni, aromatyczne wakacje i przyjemność z jedzenia. Wprowadzając nową stylistykę, nie rezygnujemy jednak z tradycyjnych, dobrze znanych konsumentom elementów. Na odświeżonych opakowaniach znalazł się oczywiście charakterystyczny, czerwony, owalny logotyp marki, apetycznie wyglądająca propozycja podania produktu oraz jego wyróżniająca się, soczyście kolorowa nazwa. Wszystkie elementy idealnie współgrają ze sobą stylistyką. Co ważne, wraz ze zmianą grafiki, nie zmieniła się gramatura opakowania. Metamorfozą opakowań płatków marki Halina chcieliśmy pokazać nie tylko użyteczność jej produktów w kuchni, ale też jeszcze bardziej zaznaczyć swoją obecność na sklepowych półkach. Nowy design opakowań komunikuje nowoczesność i większą dostępność dla stałych, ale i nowych konsumentów.

20 lat płatków Halina

Płatki marki Halina obecne są na rynku już od 20 lat. Odświeżając stylistykę swoich opakowań co kilka lat, staramy się dopasować do zmieniających się zasad projektowania opakowań, rynkowych trendów oraz gustów konsumentów. Zmiana kolorystyki na bardziej wyrazistą pozwala na skuteczniejsze odróżnienie od innych produktów oraz wyróżnienie się na półce sklepowej. Odmieniony został także font napisów, aby były one bardziej czytelne i szybciej skupiały uwagę klienta. Obecnie możemy mówić o odświeżeniu naszych opakowań – największe zmiany zaszły pomiędzy opakowaniami z 2000 a 2009 roku, kiedy to zmianie uległo logo oraz pomiędzy 2009 i 2016 rokiem, kiedy z opakowań zniknęła dobrze znana wszystkim kucharka. Kontynuujemy zmiany stylistyczne w naszych opakowaniach, co pozwoli na ujednolicenie opakowań wszystkich naszych produktów.

 

Piątek, 2022.09.02

Bezglutenowe specjały kuchni włoskiej - nowości w ofercie Ocelio

Intensywny rozwój marki oraz powiększanie oferty o produkty, których oczekują nasi konsumenci to główny cel dla najmłodszego brandu w naszym portfolio – Ocelio. Obserwując trendy żywieniowe, zaproponowaliśmy naszym klientom całkowicie nową kategorię produktową – bezglutenowe gnocchi oraz znane i lubiane kukurydziane makarony – penne oraz muszelki o gramaturze 500 g. Bezglutenowe ziemniaczane gnocchi Ocelio to […]

czytaj więcej

Piątek, 2022.01.07

XXI Szlachetna Paczka z naszym wsparciem

Grudniowy okres przedświąteczny był dla nas również czasem pomagania najbardziej potrzebującym. W ramach XXI edycji Szlachetnej Paczki wsparliśmy rodzinę, która znajdowała się w trudnej sytuacji i oczekiwała na pomoc. W paczce, którą przygotowaliśmy w ramach akcji, przekazaliśmy produkty Ocelio, które z pewnością będą wsparciem dla wybranej przez nas rodziny będącej na diecie bezglutenowej. Szlachetna Paczka […]

czytaj więcej

Korzystając ze strony akceptujesz politykę prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close