Aktualności

Wtorek, 2019.10.15

Relacja z Międzynarodowych Targów Spożywczych Anuga 2019

Odbywające się co dwa lata w Kolonii Targi Anuga to największa tego typu impreza wystawiennicza w Europie oraz jedna z najważniejszych na świecie. Pośród ponad siedmiu tysięcy wystawców, również i my zaprezentowaliśmy swoją szeroką ofertę. Była do najlepsza okazja do przedstawienia oferty nie tylko dobrze znanych marek, takich jak Halina, Britta i Petit, ale także premiery nowości – linii produktów bezglutenowych.

W dniach 5-9 października Targi przyciągnęły największych producentów m.in. żywności ekologicznej, wyrobów cukierniczych, mleczarskich, mrożonek, mięsa, przekąsek czy napojów. Tegoroczna edycja była wyjątkowa nie tylko ze względu na liczbę wystawców oraz rzeszę ponad 160 tysięcy odwiedzających.

Smaki przyszłości

W tym roku wydarzenie obchodziło okrągły jubileusz 100-lecia, bowiem pierwsza edycja odbyła się jeszcze w 1919 roku. Wiązało się z wieloma dodatkowymi atrakcjami w postaci wydarzeń towarzyszących, kongresów eksperckich i paneli z udziałem gości specjalnych. Najważniejszego na kontynencie miejsca spotkań biznesowych branży spożywczej to obowiązkowy punkt na mapie targów największych firm. Anuga jest jedną z najbardziej wartościowych platform wymiany doświadczeń i rozwoju przemysłu spożywczego. Globalny przegląd oferty najważniejszych producentów i dystrybutorów żywności wyznacza trendy dla branży na najbliższe lata. Na Targach nie mogło więc zabraknąć także i naszej firmy. Anuga to dla nas bardzo ważna przestrzeń rozwoju współpracy na rynkach międzynarodowych, szczególnie w kontekście wprowadzania nowości produktowych.

Bezglutenowe nowości

Podczas targów postawiliśmy na prezentację flagowej oferty wszelkiego rodzaju kasz, ryżu, płatków śniadaniowych i roślin strączkowych, ale także produktów z linii Halina BIO oraz marki Petit, takich jak ciastka zbożowe i dania gotowe na bazie kasz. Największe zainteresowanie wśród odwiedzających wzbudziła absolutna nowość w naszym portfolio linia produktów bezglutenowych. Bardzo nas cieszy, że nowa marka spotkała się z tak pozytywnym przyjęciem, nie tylko pod względem walorów smakowych i wizualnych, ale także potencjału rozwoju w tym segmencie rynku spożywczego. To dobry prognostyk na przyszłość.

Piątek, 2021.12.14

Wspieramy Fundację Małgorzaty Niemczyk

6 grudnia odbył się finał X edycji akcji charytatywnej „Podziel się Wigilią” organizowanej przez Fundację Małgorzaty Niemczyk. Z radością wsparliśmy tę piękną akcję 450 opakowaniami produktów marki Halina i Sotto oraz zorganizowaliśmy w naszym biurze zbiórkę wśród pracowników. Przez ostatnie tygodnie zorganizowano wśród wielu sponsorów zbiórki produktów, które przekazane zostatały do podopiecznych Fundacji Dla Dzieci […]

czytaj więcej

Piątek, 2021.09.06

Ocelio na targach FIWE MUSIC

Już 11-12 września 2021 w Hali Expo XXI w Warszawie odbędą się największe targi fitness&wellness w Europie środkowo-wschodniej – FIWE MUSIC. Przywiązujemy ogromną uwagę do zdrowego odżywiania i jakości naszych produktów, dlatego zaprezentujemy na nich gamę naszych bezglutenowych produktów Ocelio! Targi FIWE MUSIC to nie tylko bogata oferta wystawiennicza i konferencje biznesowe, ale również spotkania […]

czytaj więcej

Korzystając ze strony akceptujesz politykę prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close